WIJ ZORGEN VOOR GOED GEÏNFORMEERDE EN TEVREDEN BEWONERS

Eenvoudige en heldere bewonerscommunicatie in de juiste vorm is cruciaal voor een vlotte doorlooptijd van onze gezamenlijke projecten. Dat zorgt voor begrip, voldoende draagvlak, voortgang van de werkzaamheden en weinig tot geen klachten.
Heldere communicatie Maatwerk per project
We begrijpen dat de wijze van communiceren met bewoners per project, per wijk en zelfs per bewoner anders aangepakt moet worden. Wij hebben ruime ervaring met het werken in bewoonde staat en zorgen voor eerlijke en heldere voorlichting.
Lees meer
Online en offline Passende communicatiemiddelen
In heldere en overzichtelijke online en offline communicatiemiddelen leggen we uit wanneer en door wie de werkzaamheden worden uitgevoerd, wat er van de bewoners wordt verwacht en waar zij terecht kunnen met vragen of klachten.
Lees meer
Klanttevredenheid Zo zorgen wij voor tevreden bewoners
Onderhoudswerkzaamheden in en om de woning is altijd spannend voor een bewoner. Onze medewerkers zijn behulpzaam. Waar mogelijk helpen we een bewoner met eenvoudige hand- en spandiensten. Bij renovatieprojecten zorgen onze bewonersbegeleiders ervoor dat bewoners goed weten wat er op hen afkomt en wat er van hen verwacht wordt.
Lees meer