Dagelijks werken wij met passie en plezier aan het onderhoud en de verduurzaming van vastgoed. Samen werken we voor het beste resultaat. Goed voor u, goed voor de bewoners, goed voor de omgeving: Goed voor elkaar!
Bekijk hier ons dagelijks werk in de praktijk:
Paulina Logchies: “Ik ben trots op ons familiebedrijf. Net als mijn vader vind ik dat mensen de kracht van een organisatie zijn.
Wil je een organisatie laten groeien, dan moet je de mensen laten groeien. Mijn aanpak is daarop gericht. Ik geloof in een duurzame en resultaatgerichte samenwerking, waarbij we als organisatie verbinding zoeken met de markt en de concullega’s. Zo kunnen we van elkaar leren en werken aan procesoptimalisaties en innovatieve oplossingen. We moeten blijven meeveranderen met de markt en onze opdrachtgevers, waaronder corporaties. Corporaties bewegen steeds meer naar een regierol toe en dat stelt andere eisen aan ons bedrijf en de kennis van onze medewerkers. Deze beweging blijf ik samen met het team maken."
Lees hier meer over de geschiedenis van Logchies.
Lees hier de columns van Paulina in nieuwsbrief LogchischerWijs:
APRIL 2017 | JULI 2017 | NOVEMBER 2017
APRIL 2018 | JULI 2018 | OKTOBER 2018
JULI 2019 | FEBRUARI 2020 | NOVEMBER 2020 | MAART 2021 | JULI 2021
Wij streven naar een duurzame en resultaatgerichte samenwerking. Zowel met onze eigen medewerkers als met onze ketenpartners, opdrachtgevers en de bewoners. Wij organiseren ons slim en denken actief na over onze toegevoegde waarde. Wij willen de behoeften van onze klanten door en door kennen en ze telkens weer verrassen met onze service, kennis en kwaliteit. Wij doen wat wij beloven.
Het eindproduct is ons visitekaartje.
Verbinden
Verbeteren
Passie
Ambitie
Onze bedrijfsvoering kenmerkt zich door bewuste keuzes. We zorgen daarbij voor een goede PPP-balans (People, Planet, Profit). Aan de drie bekende P’s hebben we een vierde toegevoegd: de P van Pleasure: Het gaat om het plezier van samen goed werk leveren, om resultaatgericht samenwerken. Zo kunnen wij gezamenlijk kosten reduceren, doorlooptijden verkorten, planningen en prestatiegaranties waarmaken, de afgesproken kwaliteit behalen, budgetten garanderen en een hoge tevredenheid realiseren bij alle betrokkenen.
Lees verder: Goed voor u, goed voor de bewoners, goed voor de omgeving, goed voor elkaar!