Dagelijks

Vlotte aanname en afhandeling

Onze vakmensen zijn allrounders en kunnen elke onderhoud- en reparatieklus klaren. Snelheid en klantgerichtheid staan daarbij centraal. Met een integrale planning, bepalen we dagelijks hoe onze vakmensen optimaal kunnen worden ingezet in alle woningen die we onder handen hebben. Onze afdeling mutatie en dagelijks onderhoud is volledig geautomatiseerd en werkt met Bouwvision. De werkbonnen worden verstrekt via een digitaal planbord vanuit de Service en Onderhoud app. Wij kunnen u de benodigde output aanleveren in elke gewenste vorm.

 

dagelijks1

Snelle service

Wij nemen binnen twee uur telefonisch contact op met de bewoner om een afspraak te maken voor de uit te voeren werkzaamheden. Onze vaklieden stellen zich altijd aan de bewoners voor en kunnen zich legitimeren. De werkzaamheden worden, binnen de gestelde termijn, in een keer zo efficiënt mogelijk uitgevoerd. Volgens afspraak.

Oplevering en nazorg

Na uitvoering van de werkzaamheden vragen onze vaklieden of de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd en laten zij de bewoners digitaal tekenen voor akkoord. Het werk wordt gereed gemeld aan de opdrachtgever, per e-mail of in het portaal. Vervolgens worden de kosten gefactureerd op basis van een standaard prijzenboek, of middels afgesproken uurlonen en verbruikte materialen. De kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden wordt door onze medewerkers middels steekproeven gecontroleerd.

Melden calamiteiten of onderhouds- en reparatieverzoeken

Voor reparatie- en calamiteitenonderhoud zijn wij, ook buiten werktijden, in de weekeinden en tijdens feestdagen 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor spoedeisende klachten. Voor het melden van een onderhouds- of reparatieverzoek kunt u rechtstreeks contact opnemen via het telefoonnummer 0251-264044 of e-mailadres: dagelijksonderhoud@logchies.nl