Wij nemen binnen twee uur telefonisch contact op met de bewoner om een afspraak te maken voor de uit te voeren werkzaamheden. Onze vaklieden stellen zich altijd aan de bewoners voor en kunnen zich legitimeren. De werkzaamheden worden, binnen de gestelde termijn, in een keer zo efficiënt mogelijk uitgevoerd. Volgens afspraak.
Na uitvoering van de werkzaamheden vragen onze vaklieden of de werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd en laten zij de bewoners digitaal tekenen voor akkoord. Het werk wordt gereed gemeld aan de opdrachtgever, per e-mail of in het portaal. Vervolgens worden de kosten gefactureerd op basis van een standaard prijzenboek, of middels afgesproken uurlonen en verbruikte materialen. De kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden wordt door onze medewerkers middels steekproeven gecontroleerd.
Voor reparatie- en calamiteitenonderhoud zijn wij, ook buiten werktijden, in de weekeinden en tijdens feestdagen 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor spoedeisende klachten. Voor het melden van een onderhouds- of reparatieverzoek kunt u rechtstreeks contact opnemen via het telefoonnummer 0251-264044 of e-mailadres: dagelijksonderhoud@logchies.nl