In 2014 heeft de Alliantie, na een intensieve en competitieve selectie, gekozen voor de zes onderhoudsbedrijven. Door de transparante en gelijkwaardige ketensamenwerking wil de Alliantie het planmatig onderhoud van haar bezit efficiënter en met een beter resultaat realiseren, met als doel een hogere klanttevredenheid, betere woonkwaliteit, kortere doorlooptijd en lagere kosten.
De zes onderhoudsbedrijven leveren de gewenste kwaliteit en hebben de vooraf gestelde doelstellingen behaald, te weten: Nul-opleverfouten, verhogen van de klanttevredenheid, reduceren van faalkosten en continuïteit in productie. Met het ondertekenen van het vervolgcontract voor de komende 2 jaar hebben alle partijen zich geconformeerd aan de volgende speerpunten:
• TCO benadering bij gevelonderhoudsprojecten
• Oprichting van een ‘Sequent Academie’
• Klanttevredenheid naar het cijfer 8 brengen
• Productietreintjes verder optimaliseren
Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?
U kunt zich hier inschrijven voor onze nieuwsbrief Logchischerwijs.